(╯.╰) Ingat Senang ke Jadi Anak Tunggal?? (╯.╰)


Haii all Readers ! 
Sorry sebab dah lama tak update blog . Maklumlah , busy membuat persiapan Raya Haji . Hewhewhew .
Tanpa membuang masa lagi , saya nak CeritaCerita tentang sebuah topic yang agak menyentuh hati jugak la :'(
Okay , sebelum tu , kita nak bagitahu , kita ni ''Anak Tunggal''.
Bila sebut anak tunggal , semua orang mesti kata , ''Wah , untunglah ! Nak ape semua dapat ''.
Yes , i'm admitting . Nak ape semua dapat . Tapi tengok jugaklah . Takkanlah pada usia sekarang ni nak mintak kereta kot . Honestly , saya bukan anak manja . Mama dan Ayah saya GARANG ! 
K,dah merepek :B

Back to our topic .
Di sini , saya nak kongsi sedikit pengalaman menjadi anak tunggal . Okay , jadi anak tunggal memang bosan . Bosan ! Okay , Bosan ! 
Nak tahu kenapa Bosan ?
Sebab TAKDE kawan lah , Balik-balik menghadap LAPPY , FACEBOOK . Sampai kadang-kadang dah MUAK tengok FACEBOOK nih ! huhuhu .
Siapa yang dah ''friend'' dgn saya dekat FACEBOOK , tahu lah . Hari-hari saya Online kan ? Peace :D

Sekarang nak share cerita , ''Ingat Senang ke jadi anak tunggal ?''
Nak bagitahu , bila kita jadi anak tunggal , SURE lah Mak Ayah kita menaruh SEPENUH harapan pada kita . Kan ?
Sebagai ibu bapa , sudah pasti mereka ingin melihat anak-anak mereka berjaya right ?
Kalau adik beradik ramai , kalau sorang tu TAK berjaya , mungkin yang lain ada yang berjaya .
Kalau macam anak tunggal ? Siapa lagi ? Takda siapa kan ?

Bagitahu , BUKAN MUDAH menjadi anak tunggal !
BERAT Giloss tanggungjawab seorang anak tunggal [>.<]
Masa kita nak PMR , sekolah ada buat Majlis Penyerahan Taklif .
Mama kita tulis :-




SUMPAH , sedih ! baca bende ni :'(

SEE , betapa BERAT nyaa tanggungjawab sebagai seorang anak tunggal !
Ingat ! Memang TAK MUDAH menjadi seorang Anak Tungal ! Okay ? Now dah Faham kan ? GOOD !



Note : Saya meminta DOA daripada awak semua . Supaya dapat menjadi seperti mana yang Ibu Bapa saya mahukan :')
Sampai disini sahaja entry kali ini . Selalu-2 lah VISIT blog saya ! 






(✿◠‿◠)SUKA tak? Kalau suka LIKE lah. THANK YOU. Sayang READERS blog saya(✿◠‿◠)

No comments:

Post a Comment

Ehem-Ehem. Dah baca tu jangan buat-buat lupa.
Meh ringan-ringankan tangan untuk KOMEN :)

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Siti Humairah