PMR

Hai semua. Lama tak jumpa. Rindu la. Muehehehe. Okay, awak semua tahu kan result PMR keluar bila dan dah keluar pun. 
Semalam 22/12 dah terbukti segala-galanya. Pada hari sebelumnya, saya memang dah macam ''Cacing Kepanasan''. Tak senang duduk. 
Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang , semua ada :D
Malam 22 hb tuu, saya mimpi saya dapat [3a3b2c]. Lepas je mimpi tuu, rasa lega gillos. Alahaaii.
Seraam >.<
Bila saya duduk sorang-sorang, saya mesti kata ''Takut, Takut, Takut''. Sampai mama cakap, jangan takut.
Terima seadanya. Dah usaha kan? Hm,
Pukul 9 50a.m saya sampai di sekolah. duduk dekat kantin sampai pukul 11 . GRR >.<
Bila cikgu panggil ''Pelajar tingkatan tiga, sila masuk ke dewan sekarang''. Me feel like , ''Oh, i'm gonna die!'' 
Muahahaha. Gementar gillos. Berjalan pun dah menggigil. Alahaii. Kesian saya -,-''
Huh -,-''
Bila dah masuk dewan, kami menunggu lagi. Menunggu ucapan daripada Pengetua dan seterusnya menyampaikan slip  keputusan.
Bila nampak je pengetua jalan masuk dewan, kaki tangan semua menggigil :D
Mula-mula diumumkan nama siapa yang dapat 5A. Nama saya takde. Saya rasa, habislah. Name aku mesti kat belakang >.< 
Prosedur sekolah kami, siapa yang dapat 5A ketas, ambil slip yang disampaikan oleh pengetua di atas pentas.
Tidak lama kemudian, nama saya dipaparkan di screen besar dengan keputusan 6A2B.
Kami berempat (Satu Geng) dapat keputusan 6A! Nama pun sebaris je. Alhamdulillah. Berjuang sama-sama, dapat kejayaan juga sama-sama.
Nak tahu ke keputusan kawan kawan saya? Meh sini.
1.Siti Humairah binti Zainuddin ''me'' (6A2B) 'B' dalam mata pelajaran Sejarah dan Bahasa Inggeris.
2.Rashidah binti Rosdan (6A2B) 'B' dalam mata pelajaran KH dan BI.
3.Siti Nur Syahida binti Sairan (6A1B1C) 'B' dalam mata pelajaran Sains dan C dalam mata pelajaran BI.
4.Nadia Syafiqah binti Ngadiran (6A1B1C) 'B' dalam mata pelajaran BI dan C dalam mata pelajaran Sej.

Dah tahu kan? Okay, that's all. Thank You for reading.
I'll end up my entry here. Before that, i want to share a piece of picture. TAKE a look.
Enjoyy ;)
Muehehehe. Kita tak dapat A tegak pun ;)
Okay, bhooi. Thank for reading ;)


(✿◠‿◠)SUKA tak? Kalau suka LIKE lah. THANK YOU. Sayang READERS blog saya(✿◠‿◠)

No comments:

Post a Comment

Ehem-Ehem. Dah baca tu jangan buat-buat lupa.
Meh ringan-ringankan tangan untuk KOMEN :)

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Siti Humairah